hey . selamat datang kee miera punyaa story kay kalau suka follow , kalau tak suka boleh merambus , tak ada paksaan , btw sorry blog nie buruk , bubyee .

i'm happy today




weyy ? yaww happy today . hmmm tadi pergi beli barang sekolah kat jusco balakong , first > aku pergi beli baju sekolah , time-time tengah carik baju , ternampak pulak sorang mamat ni , prgghhh ! boleh lha handsome dia , huahuahua aku terjatuh hati lha dekat dia . then lepas aku habis pilih , bayar baju tuhh semua , aku naik tingkat dua nampak dia lagik , heheh ! he soo cute sayang <3 i love himm " dia pakai baju biru seluar jean , aww aww handsome lha kamuu ! haha ! masa beli kasut dgn baju at bawah tuh , time aku pilih kasut akak tuh cakap kalau dah bayar jumpa dia , die nak bg something " aku lupa sangat time tuh terus naik atas > pastuh mak aku jerit '

mama : ehh ? kakak bukan kee akak tuh suruh tadi lepas bayar datang jumpa dia bawak reset kan ?
aku : aah lha mama kakak lupa pulak , heheh !
mama : ( muka marah ) ashik mama jee nak kena ingat !
aku : hurmm yela-yela , bak reset nak pegi ambil >

then , aku turun balik bawah jumpa kakak tuhh > pastuhhh naik balik semula ( dgn muka yg tak puas hati dgn adek aku ) heheh ! terserempak dgn die lagik face too face lha sayang , hurmm he soo cute muka dia manis sangat . dia senyum dekat aku tuhh , hahah ! tergoda iman aku tgk dia senyum > masa tuh die dekat kedai swan aww aww <3 lastly dia dah habis beli barang tuhh semua , dia pusing belakang sebab dia tahu time tuhh aku belakang dia . die senyum agyyy doe !! haiyoooo bertapa manis nyeee awak kan > aku rasa dia suka aku kalau tak nape die masa pusing belakang tuhh macam crik-2 org , die dah nampak aku baruu lha die mcm lega sikit aku tgk sebab time tuhh aku sorg jee belakang die then , nak cakap die crik adek die ? tak kot sebab adek die sebelah die , hehe ! # perasan , pastuhh aku turun bawah balik pergi makan , aww aww then . aku nampak die dari bawah , hihi dia pun nampak aku , die senyumm agy !! awwww ! aku suka sangat " aku nak jee pergi dekat die cakap yang aku suka dia tapi aku tak berani , hahah ! die dah buat aku senyum macam orang gila dah satu hari nii !! btw thankss awak sebab dah buat sye happy gila dah ni .

No comments:

Post a Comment